2024. január 2., kedd

JÖN! JÖN! JÖN! JUPPIÉÉÉ!!!

Kedves Olvasó(m)!

El sem hiszem, de ez is megtörtént! Bár a szívem mélyén egy kiadó által gondozott és kiadott könyvre vágytam, be kellett látnom, hogy erre nagyon sokáig nem (vagy talán sosem) lesz esélyem.

Így arra kérlek, hogy úgy olvasd, hogy a regényen egy profi (szakmabeli) sem dolgozott, beleértve a tördelést, a borítót, mindent! Viszont mindenki, akinek benne van a munkája, a szíve és a lelke is és a jelenlegi tudása legjava.

Jó szórakozást hozzá!

Letöltés: 

Kate Moon: Egy halandó vére



4 megjegyzés:

  1. Sajnálom, hogy nem jött össze a kiadás :( Én is látom, hogy borzasztó nehéz kitörni és kiadott szerzővé válni, úgyhogy sajnos nem mindig elég egy jó szöveg, nagy adag szerencse is kell hozzá, hogy sikerüljön, és jókor próbálkozz jó helyen. Kitartást kívánok, és azért ne add fel, hogy elérd az álmod, és a kezedbe foghasd a saját könyved :)
    Amúgy megkérdezhetem, melyik kiadóknál próbálkoztál eddig, mi a tapasztalatod velük?
    UI: nagyon szép a blogod, lélegzetelállítóak ezek a grafikák *_*

    VálaszTörlés
  2. Sebaj, majd talán egyszer... :) Én annak is örülök, hogy ezt össze tudtuk rakni, és szerintem nem is lett gagyi, fogtam már a kezemben kiadó által kiadott silányabb minőséget is. És ezt nem az egom mondatja velem.
    Igazából végül nem küldtem be kiadóhoz, mert anyagi korlátaim voltak (vannak), és a kiadók ismeretlen szerzőtől már szinte 100%-ban csak úgy adnak ki, ha a szerző kifizeti a kiadás költségeit. Olyan magasra rúgnak a költségek, hogy a kiadók már nem mernek kockáztatni.
    Örülök, hogy tetszenek a grafikák, én is imádom őket :) Sajnos az első kötet grafikusai kiszálltak, mert másra szeretnének koncentrálni, de az "új" grafikusom is tehetséges, a nemrég feltett novellánál már az ő alkotásai szerepelnek :)
    Nem tudom, hogy olvastad-e a regényt, de ha igen, szívesen venném a véleményed, minden kritika hasznos és segít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyre több a magánkiadó, és mástól is hallom, hogy akadnak olyanok is, akik nemrég voltak kénytelenek ilyen modellre váltani... De azért vannak még hagyományos kiadók, úgyhogy csak emiatt ne add fel! Nem egyszerű bekerülni hozzájuk, pont amiatt, amit írsz is, jól megválogatják, kibe fektetnek be, de azért nem lehetetlen. Ha szeretnéd, szívesen megmutatom a listámat, hogy én kiknél tervezek jelentkezni, ha felszabadult a kéziratom :)
      Beleolvasgattam már, majd tervezek is írni ;) Bár nem annyira az én stílusom, úgyhogy nem tudom, mennyire lesz hosszú távú a dolog, de még hajt a kíváncsiság, úgyhogy pár oldalt azért ledarálok :)

      Törlés
  3. Annyit olvasol, amennyit szeretnél, ha nem tetszik, azt is megértem, olyan könyv nincs, amit mindenki szeret :) Én Agave és Fumax kiadókban gondolkodtam a profiljuk miatt, de az Agave-nál érdeklődtem és azt mondták, hogy ismeretlen szerzőtől úgy adnak ki, ha a szerző kifizeti a kiadás költségeit. Gondolom a Fumaxnál sincs ez másképp. Kisebb kiadók meg aztán végképp ezt csinálják, amit megértek, tényleg lutri egy új szerző. Abban reménykedtem, hogy az első rész "sikeres" lesz és azután keresek meg egy kiadót, hogy annak fényében bevállalják-e a második részt, de mivel nem foglalkozom a marketinggel, így nem sokan olvasták még, szóval... sebaj, ha csak néhány embert érdekel, már örülök :)
    Láttam, hogy Wattpadon is fent vagy, mit javasolsz, melyik munkádba olvassak bele? Erre kb. nyáron lesz lehetőségem, mert addig nagyon be vagyok táblázva :-/

    VálaszTörlés